Voorbereidingen - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Kevin F - WaarBenJij.nu Voorbereidingen - Reisverslag uit Opheusden, Nederland van Kevin F - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen

Door: Keivn

Blijf op de hoogte en volg Kevin

23 Juni 2014 | Nederland, Opheusden

Hallo en welkom lezers, via deze 'weblog' hoop ik jullie te voorzien van de nodige leuke foto's/momenten die ik mee hoop te maken voor/tijdens/na mijn reis naar Amerika.
Op dit moment ben ik nog druk bezig met de voorbereidingen en staan eigenlijk alleen mijn (tijdelijke) locatie en tijdstip van vertrek vast.
Als alles volgens plan verloopt vertrek ik 1 juli vanaf Schiphol voor een maand naar Amerika.
Ik hoop dat jullie plezier gaan hebben in het lezen van mijn (hopelijk) komende reisverslagen, natuurlijk met de nodige foto's.

Groetjes,

Kevin

  • 23 Juni 2014 - 21:22

    Jopie Tims:

    Hoi Kevin, wat een leuk idee. Natuurlijk wil ik je verslagen volgen. Waar in Amerika ga je naartoe?
    Ik wens je in ieder geval alvast heel veel plezier. Groetjes, Joepie

  • 23 Juni 2014 - 22:30

    Kevin F:

    Op dit moment is mijn bestemming San Francisco, om daarna door te reizen naar het zuiden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kevin

Via waarbenjij.nu zal ik verslag doen van mijn reis door Amerika.

Actief sinds 23 Juni 2014
Verslag gelezen: 243
Totaal aantal bezoekers 3057

Voorgaande reizen:

01 Juli 2014 - 31 Juli 2014

USA

Landen bezocht: